KudoZ home » English to Czech » Music

TIGHT and THICK distortion

Czech translation: pevné a hutné zkreslení


16:36 Nov 12, 2008
English to Czech translations [PRO]
Music
English term or phrase: TIGHT and THICK distortion
Low Knob: Use this control to adjust the low frequency of distortion. Turn this knob clockwise to emphasize low frequencies of distortion sound which creates a tight and thick distortion.
Moc děkuji:)!!
Jiri Domzal
Czech translation:pevné a hutné zkreslení
Explanation:
hodně zkreslená kytara (thick) může znít ve slabší dynamice někdy roztřepaně, tady se to to zpevňuje pomocí "tight". Pokud je text uzrčen přímo pro muzikanty, nebál bych se použít termínu "mastné zkreslení".
Selected response from:

Jaroslav Suchánek
Czech Republic
Grading comment
Moc děkuji - použiji "pevné a hutné zkreslení" (i když "mastné zkreslení" mne láká) - jedná se o strohý manuál:)!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1pevné a hutné zkreslení
Jaroslav Suchánek
2zkreslení "tight" a "thick"
Tomas Mosler, DipTrans IoLET MCIL MITI


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
tight and thick distortion
zkreslení "tight" a "thick"


Explanation:
Tight stage – přidá „vintage" gain, jako kdyby byl nastaven na maximum; (4) Thick Stage – dodává zvuku mohutnost a agresivitu s množstvím harmonických frekvencí
http://www.music-store.cz/novinky3.asp?ID=131&VyrobceID=191

Ale počkejte na kolegy... :)

Tomas Mosler, DipTrans IoLET MCIL MITI
Czech Republic
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 16

20 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
tight and thick distortion
pevné a hutné zkreslení


Explanation:
hodně zkreslená kytara (thick) může znít ve slabší dynamice někdy roztřepaně, tady se to to zpevňuje pomocí "tight". Pokud je text uzrčen přímo pro muzikanty, nebál bych se použít termínu "mastné zkreslení".

Jaroslav Suchánek
Czech Republic
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 80
Grading comment
Moc děkuji - použiji "pevné a hutné zkreslení" (i když "mastné zkreslení" mne láká) - jedná se o strohý manuál:)!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Martin Janda: Pokud jde o kytaru, vyplatí se na Jardu dát.
6 hrs
  -> ó díky!