KudoZ home » English to Czech » Other

fanresisted oven

Czech translation: (mikrovlnna) trouba s nuceným oběhem horkého vzduchu


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:fanresisted oven
Czech translation:(mikrovlnna) trouba s nuceným oběhem horkého vzduchu
Entered by: Martin Janda

11:19 Dec 17, 2003
English to Czech translations [PRO]
English term or phrase: fanresisted oven
baking
popro
Slovakia
(mikrovlnna) trouba s nuceným oběhem horkého vzduchu
Explanation:
Je to preklep - spravne ma byt Fan Assisted Oven (4000 google hitu).

Ledaze by ta trouba vetrani vzdorovala - v tom pripade doporucuji "porouchana trouba" ;-)
Selected response from:

Martin Janda
Czech Republic
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +5(mikrovlnna) trouba s nuceným oběhem horkého vzduchu
Martin Janda
4konvekční troubaRadovan Pletka


  

Answers


21 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +5
(mikrovlnna) trouba s nuceným oběhem horkého vzduchu


Explanation:
Je to preklep - spravne ma byt Fan Assisted Oven (4000 google hitu).

Ledaze by ta trouba vetrani vzdorovala - v tom pripade doporucuji "porouchana trouba" ;-)


    Reference: http://www.najdiservis.cz/navod.htm?clid=2429&strana=2
Martin Janda
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in pair: 1220
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Pavel STORKAN: Nekdy jsou to fakt perly....
6 mins

agree  Zenny Sadlon
3 hrs

agree  Pro Lingua
4 hrs

neutral  Radovan Pletka: nektere mikrovlnky jsou zaroven i convection ovens, kazda mikrovlnka ma vetrak na chlazeni zarizeni, generujiciho mikrovlnou radiaci, takze zkouset prekladat zdrojovy nesmysl je prehlidka ztraceneho casu - jak pravi klasik, nac hazeti perly svinim
5 hrs

agree  Tomas750: ... neboli konvekční
18 hrs

agree  Marian Novorolsky
33 days

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
konvekční trouba


Explanation:
konvekční ohřev, tzn. teplo je přenášeno médiem např. vzduchem = v troubě je zabudován větrák, který se zapne, když chcete péci konveknčně.

Tohle je nový typ trouby na pečení, ktery zkracuje potřebnou dobu a teplotu pečení asi o 25 procent
Konvekční a mikrovlná trouba jsou dvě rozdílné trouby, ale mohou být kombinovány v jedné troubě.

Je mi líto toho, kdo si objednal tenhle manuál.

Radovan Pletka
Native speaker of: Czech
PRO pts in pair: 299