KudoZ home » English to Czech » Photography/Imaging (& Graphic Arts)

dot recovery

Czech translation: Regenerace tiskových bodů


14:05 Feb 24, 2009
English to Czech translations [PRO]
Tech/Engineering - Photography/Imaging (& Graphic Arts)
English term or phrase: dot recovery
Regenerace tiskových bodů(?). Excellent performance in linearity of dot recovery. The dot propotion tolerance is less than 1%...
Hastatus1981
Czech Republic
Czech translation:Regenerace tiskových bodů
Explanation:
Nic vhodnějšího bych asi nevymyslel. Zkoušel jsem hledat už v souvislosti s předchozím dotazem a nejlepší, co jsem našel, uvádím níže.
Selected response from:

Karel Tatransky
Czech Republic
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
2vyrovnání tiskových bodůpetr jaeger
2Regenerace tiskových bodů
Karel Tatransky


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
Dot Recovery
Regenerace tiskových bodů


Explanation:
Nic vhodnějšího bych asi nevymyslel. Zkoušel jsem hledat už v souvislosti s předchozím dotazem a nejlepší, co jsem našel, uvádím níže.


    Reference: http://www.printing.cz/art/osvit/osvit_denzita.html
Karel Tatransky
Czech Republic
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 8

57 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
vyrovnání tiskových bodů


Explanation:
ve smyslu, že tvoří linii, ze které se odchylují o maximálně 1%

ale je to jenom takové hádání, podle slovníku jde o vyrovnání letadla :)

petr jaeger
Native speaker of: Native in CzechCzech