KudoZ home » English to Czech » Poetry & Literature

boxer shorts

Czech translation: boxerky


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:boxer shorts
Czech translation:boxerky
Entered by: Dalibor Uhlik

10:44 Dec 31, 2010
English to Czech translations [PRO]
Art/Literary - Poetry & Literature
English term or phrase: boxer shorts
she was asking, timidly: "do you wear jockeys or boxer shorts?"

p. 1 -20. P31 -157 et.seq.
Hannah Geiger
United States
boxerky
Explanation:
pokud se nemýlím

http://www.google.cz/search?sourceid=navclient&ie=UTF-8&rlz=...

--------------------------------------------------
Note added at 8 mins (2010-12-31 10:53:36 GMT)
--------------------------------------------------

jde vám asi o ten rozdíl, můžete napsat trenkoslipy neboli boxerky? :) nevím kontext...http://www.modablog.cz/446/tanga-nebo-trenyrky-panove-je-to-...
Selected response from:

Dalibor Uhlik
Czech Republic
Grading comment
děkuji
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +7boxerkyDalibor Uhlik
4trenýrkyIvan Šimerka


Discussion entries: 2





  

Answers


1 min   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +7
boxerky


Explanation:
pokud se nemýlím

http://www.google.cz/search?sourceid=navclient&ie=UTF-8&rlz=...

--------------------------------------------------
Note added at 8 mins (2010-12-31 10:53:36 GMT)
--------------------------------------------------

jde vám asi o ten rozdíl, můžete napsat trenkoslipy neboli boxerky? :) nevím kontext...http://www.modablog.cz/446/tanga-nebo-trenyrky-panove-je-to-...

Dalibor Uhlik
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 4
Grading comment
děkuji

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  jankaisler
21 mins
  -> díky

agree  Lukáš Georgiev: -> díky, já myslel, že to jsou ty hodně volné dlouhé trenky, podle webu nejsou, původ neznám, že by spodní trenky pod ty volné boxerské? -já si to taky právě myslel!(třeba to maj na webu blbě a dotyčná se ptá "timidly" proto,že vidí ty obrovský trencle!)
32 mins
  -> díky, já myslel, že to jsou ty hodně volné dlouhé trenky, podle webu nejsou, původ neznám, že by spodní trenky pod ty volné boxerské?

agree  Alice Hegrova
48 mins
  -> díky

agree  seraalice
2 hrs
  -> díky

agree  Ales Horak: určitě, ať už ten výraz vznikl jakkoli...
3 hrs
  -> díky

agree  Lenka Mandryszová
20 hrs
  -> díky

agree  Helenka
2 days 10 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
trenýrky


Explanation:
* nejen spodní prádlo (což jsou boxerky u nás)

--------------------------------------------------
Note added at 1 h (2010-12-31 12:42:04 GMT)
--------------------------------------------------

navíc jockeys jsou jasně svrchní oblečení

Ivan Šimerka
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech