KudoZ home » English to Czech » Retail

Fair Share Adjustment

Czech translation: úprava na spravedlivý podíl


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Fair Share Adjustment
Czech translation:úprava na spravedlivý podíl
Entered by: Ales Horak

21:48 Feb 26, 2012
English to Czech translations [PRO]
Bus/Financial - Retail / čerpací stanice
English term or phrase: Fair Share Adjustment
Fair Share Adjustment makes up the difference between the projected net income of the site and the projected Target Earnings of the site.
Ales Horak
Czech Republic
úprava spravedlivého podílu/na spravedlivý podíl
Explanation:
úprava spravedlivého podílu/na spravedlivý podíl vyrovnává rozdíl mezi ....
Selected response from:

jankaisler
Grading comment
úprava na spravedlivý podíl jsem zvolil, díky!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5přizpůsobení odpovídajícího podílu
Vladimir Havranek, MBA
3úprava spravedlivého podílu/na spravedlivý podíl
jankaisler


  

Answers


8 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
fair share adjustment
přizpůsobení odpovídajícího podílu


Explanation:
... vyrovnávající rozdíl mezi plánovaným čistým příjmem (čerpací) stanice a jejím plánovaným cílovým ziskem

Vladimir Havranek, MBA
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 4

9 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
fair share adjustment
úprava spravedlivého podílu/na spravedlivý podíl


Explanation:
úprava spravedlivého podílu/na spravedlivý podíl vyrovnává rozdíl mezi ....

jankaisler
Works in field
Native speaker of: Czech
PRO pts in category: 28
Grading comment
úprava na spravedlivý podíl jsem zvolil, díky!