Upsell

Czech translation: navyšovací prodej

English to Czech translations [PRO]
Bus/Financial - Retail
English term or phrase: Upsell
Upsell products per row on tablet
Upsell products Settings
Martin Maděryč
Czech Republic
Czech translation:navyšovací prodej
Explanation:


--------------------------------------------------
Note added at 4 days (2018-03-06 09:18:55 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Kolego tazateli, vy si s těmi čtvrtými bodíky tapetujete pracovnu?
Selected response from:

Pavel Prudký
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4navyšovací prodej
Pavel Prudký
3upsell
Pavel Slama


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
upsell
upsell


Explanation:
Záleží, co překládáte, ale v nějaké retailové/markeťácké hantýrce bych to nechal anglicky, pro jednoznačnost. Pokud vím, můžou se za tím skrývat různé pokusy, jak prodat víc, buď prodat doplňkové zboží k již prodanému, nebo prodat dražší model, než zákazník zamýšlel apod.

Pavel Slama
United Kingdom
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: Děkuji za odpověď.


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
upsell
navyšovací prodej


Explanation:


--------------------------------------------------
Note added at 4 days (2018-03-06 09:18:55 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Kolego tazateli, vy si s těmi čtvrtými bodíky tapetujete pracovnu?


    https://www.google.cz/search?source=hp&ei=xuCXWsmADsK2swHNlbXQDA&q=navy%C5%A1ovac%C3%AD+prodej+upsell&oq=navy%C5%A1ovac%C3%AD+prodej+upsell&
Pavel Prudký
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 35
Notes to answerer
Asker: Děkuji za odpověď.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Pavel Slama: Anebo tak
6 mins
  -> děkuji

agree  Marketa Brozova Hanelova
49 mins
  -> děkuji

agree  Jakub Skřebský
1 hr
  -> děkuji

agree  Jakub Snevajs: Někdy se překládá také jako „zvýšení prodeje“.
21 hrs