KudoZ home » English to Czech » Sports / Fitness / Recreation

scoop

Czech translation: zatažení břicha (zip)


10:16 Sep 15, 2011
English to Czech translations [PRO]
Sports / Fitness / Recreation / Pilates
English term or phrase: scoop
poojem v pilates. Asi se jedná o nějaký pohyb. Veškerý kontext žádný. Díky za tipy.
Zdeněk Hartmann
Czech Republic
Czech translation:zatažení břicha (zip)
Explanation:
Je to základní pozice v Pilatesu, je to velmi specifický pohyb, který není úplně snadné se naučit, natož jedním nebo dvěma slovy v češtině popsat a zavedený termín není - použila bych proto jen zatažení břicha, nebo tomu taky říkají ZIP - viz odkaz (Základní pojmy)

--------------------------------------------------
Note added at 7 days (2011-09-22 11:05:12 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Děkuji :-)
Selected response from:

Lenka Mandryszová
Czech Republic
Grading comment
Díky!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4zatažení břicha (zip)
Lenka Mandryszová
4vtažení břicha, přitažení břišních svalů k páteři
Markéta Demlová MITI


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
vtažení břicha, přitažení břišních svalů k páteři


Explanation:
Paní Sabongui říká "přitáhnout pupíček k páteři" :-)

Markéta Demlová MITI
Czech Republic
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 8

31 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
zatažení břicha (zip)


Explanation:
Je to základní pozice v Pilatesu, je to velmi specifický pohyb, který není úplně snadné se naučit, natož jedním nebo dvěma slovy v češtině popsat a zavedený termín není - použila bych proto jen zatažení břicha, nebo tomu taky říkají ZIP - viz odkaz (Základní pojmy)

--------------------------------------------------
Note added at 7 days (2011-09-22 11:05:12 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Děkuji :-)


    Reference: http://www.pilateskek.cz/
Lenka Mandryszová
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 20
Grading comment
Díky!