KudoZ home » English to Czech » Sports / Fitness / Recreation

powerhouse

Czech translation: střed těla (core)


10:17 Sep 15, 2011
English to Czech translations [PRO]
Sports / Fitness / Recreation / Pilates
English term or phrase: powerhouse
Opět specifický termín z pilates. Mám jen seznam těchto termínů - "powerhouse", "scoop" "mat work"...
Moc díky za tipy.
Zdeněk Hartmann
Czech Republic
Czech translation:střed těla (core)
Explanation:
Powerhouse je starší název toho, čemu se v moderním Pilatesu říká CORE - zde je odkaz na text Dana Mullera, což je guru Pilatesu v Čechách
Selected response from:

Lenka Mandryszová
Czech Republic
Grading comment
Díky!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5střed těla (core)
Lenka Mandryszová
4jádro těla, powerhouse
Markéta Demlová MITI


Discussion entries: 2





  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
jádro těla, powerhouse


Explanation:
Jádro těla (v Pilates je základem zpevnění trupu, pánve, hýždí), ale velmi často se nepřekládá, i paní Sabongui (asi největší odbornice na Pilates u nás) používá anglický termín

Markéta Demlová MITI
Czech Republic
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 8

12 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
střed těla (core)


Explanation:
Powerhouse je starší název toho, čemu se v moderním Pilatesu říká CORE - zde je odkaz na text Dana Mullera, což je guru Pilatesu v Čechách


    Reference: http://www.pilatesclinic.cz/clanky/reportaz/core-a-jeho-ucin...
Lenka Mandryszová
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 20
Grading comment
Díky!