KudoZ home » English to Czech » Tech/Engineering

Food portioner

Czech translation: porcovac potravin


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:food portioner
Czech translation:porcovac potravin
Entered by: Renata Korpak

09:17 Mar 25, 2002
English to Czech translations [PRO]
Tech/Engineering / Restaurant equipment
English term or phrase: Food portioner
Kontextu moc neni - jde o profil firmy, ktera vyrabi zarizeni pro podniky v pohostinstvi (catering industry).
Renata Korpak
United Kingdom
porcovač potravin/ jídla
Explanation:
Výraz nejblíže originálu (mechanicky přeloženo).
Dávkovače potravin pod názvem porcovače se běžně prodávají jako např.porcovač zmrzliny/medu,mechanický porcovač (kráječ)...
U větších strojů může jít i o kombinaci s vakuovým balením porcí potravin.

Existuje také osoba zvaná porcovač, která v restauraci připravuje/ krájí např porce masa.
Selected response from:

fcimmer
Czech Republic
Grading comment
Taky se mi to nezdalo, protoze vysledkem prace davkovace jsou - striktne receno - davky (tedy pripadne male porce), nikoli porce jako takove. Dekuji
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2dávkovač potravit
katerina beckova
4porcovač potravin/ jídla
fcimmer
3dávkovač jídla
Martin Janda


  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
dávkovač jídla


Explanation:
What else?

Martin Janda
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in pair: 1188

18 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
dávkovač potravit


Explanation:
(spíše než jídla)

katerina beckova
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in pair: 53

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  David Daduč: dávkovač potravin
25 mins

agree  Zenny Sadlon
1 hr

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
porcovač potravin/ jídla


Explanation:
Výraz nejblíže originálu (mechanicky přeloženo).
Dávkovače potravin pod názvem porcovače se běžně prodávají jako např.porcovač zmrzliny/medu,mechanický porcovač (kráječ)...
U větších strojů může jít i o kombinaci s vakuovým balením porcí potravin.

Existuje také osoba zvaná porcovač, která v restauraci připravuje/ krájí např porce masa.

fcimmer
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in pair: 145
Grading comment
Taky se mi to nezdalo, protoze vysledkem prace davkovace jsou - striktne receno - davky (tedy pripadne male porce), nikoli porce jako takove. Dekuji