KudoZ home » English to Czech » Tech/Engineering

swipe card

Czech translation: identifikační karta - čtecí karta s mag. proužkem nebo integr. obvody určená pro kontrolu přístupu nebo k peněžním transakcím


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:swipe card
Czech translation:identifikační karta - čtecí karta s mag. proužkem nebo integr. obvody určená pro kontrolu přístupu nebo k peněžním transakcím
Entered by: fcimmer

12:23 Mar 24, 2003
English to Czech translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: swipe card
use your swipe card to swie on a swipe reader.
Both swipe card and swipe reader would be appreciated. Thanks
Radka Crossley
United Kingdom
identifikační karta
Explanation:
Identification card je název tohoto druhu čtecích karet dle normy ČSN/ISO/IEC 7811. Karty jsou pak magnetické (swipe - protahovací)nebo s integrovanými obvody (čipové - kontaktní a přibližovací).
Podle použití mohou být dále přístupové, kreditní atd.
Selected response from:

fcimmer
Czech Republic
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2magnetická karta
Martin Janda
5identifikační karta
fcimmer


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
magnetická karta


Explanation:
Aspoň tak se té věcičce běžně říká.

Martin Janda
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in pair: 1196

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  peter zalupsky
20 mins

agree  Martina Svehlova Jurikova
1 hr

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
identifikační karta


Explanation:
Identification card je název tohoto druhu čtecích karet dle normy ČSN/ISO/IEC 7811. Karty jsou pak magnetické (swipe - protahovací)nebo s integrovanými obvody (čipové - kontaktní a přibližovací).
Podle použití mohou být dále přístupové, kreditní atd.

fcimmer
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in pair: 145