KudoZ home » English to Czech » Tech/Engineering

flat

Czech translation: plochý křížený síťový propojovací kabel kategorie CAT5e


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:flat CAT5e crossover network patch cable
Czech translation:plochý křížený síťový propojovací kabel kategorie CAT5e
Entered by: Radovan Pletka

08:27 Dec 31, 2003
English to Czech translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: flat
flat CAT5e crossover network patch cable
popro
Slovakia
plochý křížený síový propojovací kabel kategorie CAT5e
Explanation:
Tady je seznam ceniku kabelu
http://www.redasys.cz/html/k295.html
http://www.patro.cz/list.php/003BCAWJ3.grp?PHPSESSID=6b84b90...

There is huge difference between straight and crossover cables - see the link
http://www.duxcw.com/digest/Howto/network/cable/cable5.htm
You will need to call some Czech network guy and ask him, if you want to get it right, all Czech dictionaries have nonsense for crossover

patch cable - "propojovací (přepojovací, ranžírovací) kabel, pro spojení dvou aktivních prvků, např. robzočovačů. Obvykle má z obou stran zástrčky (konektory ""male""). (Srov pigtail)
Selected response from:

Radovan Pletka
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +4plochý křížený síový propojovací kabel kategorie CAT5eRadovan Pletka
5 +1plochý (křížený datový přepojovací/propojovací kabel kategorie 5e)
fcimmer
4plochý pomocný kabel
peter zalupsky


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
plochý pomocný kabel


Explanation:
Káble jsou v průřezu většinou ploché nebo kulaté

peter zalupsky
Slovakia
Native speaker of: Native in SlovakSlovak, Native in CzechCzech
PRO pts in pair: 91

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  srubkova
25 mins

disagree  Radovan Pletka: pomocný kabel je na google .cz pouze 8 krát a v jiném významu než zde
7 hrs

8 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +4
plochý křížený síový propojovací kabel kategorie CAT5e


Explanation:
Tady je seznam ceniku kabelu
http://www.redasys.cz/html/k295.html
http://www.patro.cz/list.php/003BCAWJ3.grp?PHPSESSID=6b84b90...

There is huge difference between straight and crossover cables - see the link
http://www.duxcw.com/digest/Howto/network/cable/cable5.htm
You will need to call some Czech network guy and ask him, if you want to get it right, all Czech dictionaries have nonsense for crossover

patch cable - "propojovací (přepojovací, ranžírovací) kabel, pro spojení dvou aktivních prvků, např. robzočovačů. Obvykle má z obou stran zástrčky (konektory ""male""). (Srov pigtail)


    Reference: http://www.duxcw.com/digest/Howto/network/cable/cable5.htm
    Reference: http://www.makeitsimple.com/how-to/dyi_crossover.htm
Radovan Pletka
Native speaker of: Czech
PRO pts in pair: 299

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Katerina Johnson
1 day 8 hrs

agree  Hynek Palatin
1 day 23 hrs

agree  Tomas750
5 days

agree  ivo zika
6 days

8 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
plochý (křížený datový přepojovací/propojovací kabel kategorie 5e)


Explanation:
Nejedná se o pomocný kabel, ale datový kabel pro připojení počítače do zásuvky nebo kabel pro přepojování datových rozvodů na různé výstupy aktivních prvků (rozbočovače, přepínače) v datovém rozváděči.

fcimmer
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in pair: 145

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Martina Svehlova Jurikova
1 day 18 hrs