KudoZ home » English to Czech » Telecom(munications)

answer the call

Czech translation: přijmout/převzít hovor


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:answer the call
Czech translation:přijmout/převzít hovor
Entered by: Radovan Pletka

02:38 Dec 30, 2005
English to Czech translations [PRO]
Marketing - Telecom(munications)
English term or phrase: answer the call
When a representative answers the call, please advise the representative that you wish to use interpretation services to be able to speak in___ Czech ____.
Prekladam automatizovane odpovedi pro telefonni system a zapasim s vyse uvedenym vyrazem. ..answers the call zde znamena, ze na linku se pripoji zivy clovek.
Mate neco lepsiho nez ...Kdyz se nas pracovnik pripoji na linku,...
Radovan Pletka
přijmout (převzít) hovor
Explanation:
Just a suggestion:
e.g.:
... když přijme (převezme) hovor nᚠoperátor, ...
Selected response from:

Tomas750
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3přijmout (převzít) hovorTomas750
4 +2přepojit
Jaroslav Tomiczek
5 +1přijme voláníHana Chupikova
5přijmout volání
maat ka re
4odpovědět na volání
fcimmer


Discussion entries: 13





  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
přijmout (převzít) hovor


Explanation:
Just a suggestion:
e.g.:
... když přijme (převezme) hovor nᚠoperátor, ...

Tomas750
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jan Fatara
1 hr
  -> Thanks ...

agree  srubkova
3 hrs
  -> Thanks...

agree  webguru: "prevzit hovor" sounds better...
1 day6 mins
  -> Thanks ...

5 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
přijme volání


Explanation:
CALL=telefonní nebo faxové volání, které může být přijato: jako hovor ručně nebo záznamníkem, jako fax - fax. přístrojem nebo počítačem.

Hana Chupikova
Czech Republic
Specializes in field
Native speaker of: Czech
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  maat ka re: tak, tak...
3 days10 hrs

9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
odpovědět na volání


Explanation:
Když telefon marně vyzvání, tak se běžně se říká "Nikdo tam neodpovídá". Přijmou volání zní hodně odborně/technicky a může to znamenat pouze automatické přijetí hovoru bez odpovědi.

fcimmer
Czech Republic
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
Notes to answerer
Asker: Kdyz nas pracovnik prijme volani bude znit desne, protoze dotycny uz je na lince a po diskusi s automatickym systemem se mu konecne ozve zivy clovek. Copak jsem jediny, komuy to bude znit desne?


19 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
přepojit


Explanation:
Když budete přepojeni na operátora, řekněte mu...
Když se spojíte s operátorem, ...
Když se ozve operátor, ...

Cokoli. I předešlé rady jsou dobré.

Jaroslav Tomiczek
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Prokop Vantuch: takhle se hlasi vetsina systemu - "za maly okamzik budete prepojeni na operatora", atd.
1 day1 hr

agree  Hynek Palatin: Po přepojení/Budete-li přepojeni na operátora/našeho pracovníka...
3 days22 hrs

3 days15 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
přijmout volání


Explanation:
dle zkušeností z několika projektů v tomto oboru se termín "call" standardně překládá jako volání nebo hovor, v tomto kontextu více vyhovuje volání.
stejně tak standardně se answer the call překládá jako přijmout volání.

--------------------------------------------------
Note added at 3 days 15 hrs 51 mins (2006-01-02 18:29:54 GMT)
--------------------------------------------------

má odpověď neaspiruje na odměnu KudoZ points, protože na ni již správně odpověděla Hana Chupikova... Políčko pro komentář bohužel neposkytuje dost prostoru k uvedení souvisejících odkazů :o)


    Reference: http://www.telecom.cz/domacnosti/telefonni_sluzby/digitalni_...
    Reference: http://www.draytek.cz/v128_kiosk.html
maat ka re
Czech Republic
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech, Native in SlovakSlovak
Notes to answerer
Asker: Viz muj komentar p. Zimmerovi, prijmout volani i odpovidet na volani mi v tomhle zni velmi neprirozene - vam se to zda OK?