KudoZ home » English to Czech » Telecom(munications)

Restricted Telecom Radio Frequency Equipment

Czech translation: vysokofrekvenční sdělovací technika podle zvláštních předpisů


19:04 Aug 30, 2010
English to Czech translations [PRO]
Tech/Engineering - Telecom(munications) / Manufacturing of telecom equipment
English term or phrase: Restricted Telecom Radio Frequency Equipment
Restricted Telecom Radio Frequency Equipment and Materials Manufacturing
(jedna z polozek v predmetu cinnosti na vypisu z OR zahranicni spolecnosti)
Iveta Pecinkova
Czech Republic
Czech translation:vysokofrekvenční sdělovací technika podle zvláštních předpisů
Explanation:
Viz Czechlist@yahoogroups.com...
Selected response from:

Jirka Bolech
Grading comment
Thanks
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3vyhrazené radiotelefonní zařízeníusing
3vysokofrekvenční sdělovací technika podle zvláštních předpisů
Jirka Bolech


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
restricted telecom radio frequency equipment
vysokofrekvenční sdělovací technika podle zvláštních předpisů


Explanation:
Viz Czechlist@yahoogroups.com...

Jirka Bolech
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 4
Grading comment
Thanks

2 days3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
restricted telecom radio frequency equipment
vyhrazené radiotelefonní zařízení


Explanation:
Restricted = vyhrazené (podobně jako u el. zařízení ve smyslu evr. norem = nesmí si to koupit/obsluhovat každý, ale jen osoba s odborností).
Lze ověřit: hledejte v angl. znění evrop. norem --> jejich české znění

using
Native speaker of: Native in CzechCzech