KudoZ home » English to Czech » Telecom(munications)

push notification inbox

Czech translation: schránka příchozích upozornění typu push


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:push notification inbox
Czech translation:schránka příchozích upozornění typu push
Entered by: Radovan Pletka

09:50 Nov 28, 2013
English to Czech translations [PRO]
Tech/Engineering - Telecom(munications)
English term or phrase: push notification inbox
Your push notification inbox

prekladam softwareve vykriky do tmy a tohle je jedna z lahudek, zakaznika jsem se ptal, ale je to z druhe ruky a ten konecny zakaznik nekomunikuje, takze vic info nemam.

Ma to zrejme neco do cineni s timhle:
http://roost.me
Radovan Pletka
schránka příchozích upozornění typu push
Explanation:
zprávy typu push jsou notifikace mailem nebo SMS o uskutečnění nějaké operace (třeba příchozí platba v internetbankingu)
Selected response from:

Jaroslav Suchánek
Czech Republic
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4schránka příchozích upozornění typu push
Jaroslav Suchánek
3schránka s push notifikací
Ondřej Píša


Discussion entries: 1





  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
schránka s push notifikací


Explanation:
nějak takto se to používá


    Reference: http://www.tyinternety.cz/2009/09/23/clanek/push-notifikace-...
Ondřej Píša
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech

8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
schránka příchozích upozornění typu push


Explanation:
zprávy typu push jsou notifikace mailem nebo SMS o uskutečnění nějaké operace (třeba příchozí platba v internetbankingu)

Jaroslav Suchánek
Czech Republic
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 35