KudoZ home » English to Czech » Textiles / Clothing / Fashion

cutting-edge jacket

Czech translation: trendní sako


22:06 Mar 6, 2008
English to Czech translations [PRO]
Textiles / Clothing / Fashion / tailoring
English term or phrase: cutting-edge jacket
Nemam moc kontextu, text pojednava o jednotlivych prvcich panskeho saka a u poctu manzetovych knoflicku zminuje vetu: "A cutting-edge jacket may have more, perhaps as many as six." Pujde zrejme o nejaky zpusob siti, mozna sako bez podsivky?
Markéta Demlová MITI
Czech Republic
Czech translation:trendní sako
Explanation:
Na okořenění tématu v tuto pozdní hodinu.


--------------------------------------------------
Note added at 1 day2 mins (2008-03-07 22:08:56 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Potěšení je na mé straně. Samotný překlad výrazu je objektivní výraz z Googlu.
Selected response from:

Michaela Bordessoule
United Kingdom
Grading comment
Vím, že jste to myslela jako vtip, ale paradoxně vaše odpověď mi pomohla nejvíc. V daném kontextu se nic jako "moderní" a "módní" nehodí, takže to musím nějak opsat pomocí "trendu".
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3moderní
Martin Janda
5nejmodernější
Martin König
4 +1super moderní sako
lingua chick
4špičkové modely sak
Zuzka Benesova
3trendní sako
Michaela Bordessoule


Discussion entries: 1





  

Answers


1 min   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
moderní


Explanation:
módní, špičková.... se šitím to myslím nijak nesouvisí.

Martin Janda
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Pavel Blann: 1minutová odezva je nejspíš rekord :)
1 hr
  -> dik - priste se dohodnem na presne dobe, ja zadam dotaz a ty zkusis ten cas prekonat :-)

agree  petr jaeger: agree
8 hrs
  -> diky :-)

agree  Prokop Vantuch: jj, přesně takový dotaz se před pár dny objevil mezi anglicko-slovenskými dotazy, pokud si dobře vzpomínám :-)
10 hrs

3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
špičkové modely sak


Explanation:
nebo nějaká obměna - nejnovější, nejeelgantnější, módní... možností je řada, o střih se ale jednat nebude :-)

Zuzka Benesova
Czech Republic
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech

7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
super moderní sako


Explanation:
Zde se jedna spise o navrharsky styl, ktery je "super moderni" nebo "vysoce modni"

lingua chick
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: English
PRO pts in category: 1

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ivana Balcarová
5 mins
  -> Díky :-)

8 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
nejmodernější


Explanation:
Supermoderní je pro děcka, špičkové modely zase pro vědu a techniku; it's not a rocket engineering, it's only a fashion affair...

--------------------------------------------------
Note added at 8 h (2008-03-07 06:32:06 GMT)
--------------------------------------------------

(Anebo "Saka podle poslední módy...")

Martin König
Native speaker of: Native in CzechCzech

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
trendní sako


Explanation:
Na okořenění tématu v tuto pozdní hodinu.


--------------------------------------------------
Note added at 1 day2 mins (2008-03-07 22:08:56 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Potěšení je na mé straně. Samotný překlad výrazu je objektivní výraz z Googlu.

Michaela Bordessoule
United Kingdom
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 4
Grading comment
Vím, že jste to myslela jako vtip, ale paradoxně vaše odpověď mi pomohla nejvíc. V daném kontextu se nic jako "moderní" a "módní" nehodí, takže to musím nějak opsat pomocí "trendu".