KudoZ home » English to Danish » Advertising / Public Relations

Cushioned with moisture

Danish translation: fugtlag, [tyndt] væskelag


12:01 Feb 17, 2006
English to Danish translations [PRO]
Marketing - Advertising / Public Relations / Kontaktlinse
English term or phrase: Cushioned with moisture
Kære kolleger,

Jeg er i tvivl om dette sætning, og vil sætte stor pris på hjælp ;-)

.....that creates a long-lasting silky smooth moisture cushion throughout the lens....

Mvh,

Ann Louise
Ann Louise Rodríguez
Denmark
Danish translation:fugtlag, [tyndt] væskelag
Explanation:
- ville jeg sige for 'moisture cushion', og
'cushioned with moisture' = 'dækket af et tyndt væskelag'.
Selected response from:

NetLynx
Grading comment
Kære alle,

Mange tak for jeres svar!

Mvh,

Ann Louise
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4fugtlag, [tyndt] væskelagNetLynx
4(med/på) en pude af fugtRandi Stenstrop
3Lag af fugtighed
Jeanette Brammer


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
cushioned with moisture
Lag af fugtighed


Explanation:
Noget i den retning ville jeg skrive

Jeanette Brammer
Specializes in field
Native speaker of: Danish
PRO pts in category: 12

20 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
cushioned with moisture
(med/på) en pude af fugt


Explanation:
afhængigt af, om dit spørgsmål går på det, der står i source term-feltet, eller om det drejer som om "moisture cushion" i den ledsagende tekst. I sidstnævnte tilfælde gælder budet uden præposition.

Randi Stenstrop
Native speaker of: Native in DanishDanish
PRO pts in category: 15

10 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
moisture cushion
fugtlag, [tyndt] væskelag


Explanation:
- ville jeg sige for 'moisture cushion', og
'cushioned with moisture' = 'dækket af et tyndt væskelag'.

NetLynx
Native speaker of: Native in DanishDanish
PRO pts in category: 7
Grading comment
Kære alle,

Mange tak for jeres svar!

Mvh,

Ann Louise