KudoZ home » English to Danish » Agriculture

Watering-in afer application

Danish translation: nedvanding efter anvendelse


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Watering-in after application
Danish translation:nedvanding efter anvendelse
Entered by: Susanne Roelands

15:58 Nov 11, 2008
English to Danish translations [PRO]
Agriculture / gødning
English term or phrase: Watering-in afer application
Watering-in afer application will minimise foot printing risk. (gødning)
Er der en trykfejl?
Susanne Roelands
Belgium
nedvanding efter anvendelse
Explanation:
- men application kan fx også være være sprøjtning, eller hvilken metode man nu anvender til at fordele produktet.
Selected response from:

Randi Stenstrop
Grading comment
Tak for hjælpen.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5watering-in after applicationKim Monberg
4nedvanding efter tilførselSuzanne Blangsted
3nedvanding efter anvendelseRandi Stenstrop


  

Answers


28 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
watering-in afer application
nedvanding efter anvendelse


Explanation:
- men application kan fx også være være sprøjtning, eller hvilken metode man nu anvender til at fordele produktet.

Randi Stenstrop
Native speaker of: Native in DanishDanish
PRO pts in category: 8
Grading comment
Tak for hjælpen.

30 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
watering-in afer application
watering-in after application


Explanation:
Jeg tror bestemt det er en fejl, søgte på google efter sætningen, og fandt denne, som er ordret efter hvad du er ved at oversætte kan jeg se.


    Reference: http://www.scottsprofessional.co.uk/files/E7xi0KkuXs.pdf
Kim Monberg
Denmark
Native speaker of: Native in DanishDanish

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
watering-in afer application
nedvanding efter tilførsel


Explanation:
ref. landbrugsordbogen

Suzanne Blangsted
Works in field
Native speaker of: Native in DanishDanish, Native in EnglishEnglish