KudoZ home » English to Danish » Automotive / Cars & Trucks

BOB

Danish translation: Se linket nedenfor:


11:41 Jan 20, 2003
English to Danish translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks / automotive
English term or phrase: BOB
Pull materiale about 1/2" past pencil line and attach material to the front bob.
Kate Persson
Denmark
Danish translation:Se linket nedenfor:
Explanation:
Indeholder flere muligheder.

--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-21 16:08:41 (GMT)
--------------------------------------------------

Faktisk mange gode forslag, fx Brains On Board og Beatniks On Bongos, men Break Out Box er nok et bedre bud ;-)
Selected response from:

jmadsen
Grading comment
Tak, jeg finder ud af det her og i samarbejde med kunden.
Korrekt, det er et godt link.

MVH
Kate
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3Se linket nedenfor:
jmadsen
3knop
Suzanne Blangsted


Discussion entries: 4





  

Answers


6 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
knop


Explanation:
Jeg gætter. Som du siger, det er vanskeligt når du ikke har et billede. En knop er sædvanligvis "knob" of ikke "bob". Er det muligvis en forkortelse af 3 ord?

Suzanne Blangsted
Native speaker of: Native in DanishDanish, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 68

1 day 4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Se linket nedenfor:


Explanation:
Indeholder flere muligheder.

--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-21 16:08:41 (GMT)
--------------------------------------------------

Faktisk mange gode forslag, fx Brains On Board og Beatniks On Bongos, men Break Out Box er nok et bedre bud ;-)


    Reference: http://www.acronymfinder.com/af-query.asp?Acronym=BOB&String...
jmadsen
Native speaker of: Native in DanishDanish
PRO pts in category: 26
Grading comment
Tak, jeg finder ud af det her og i samarbejde med kunden.
Korrekt, det er et godt link.

MVH
Kate