Dumplatch passenger seat

Danish translation: nedfældeligt passagersæde

English term or phrase:Dumplatch passenger seat
Danish translation:nedfældeligt passagersæde
Entered by: Allround

09:58 Jan 30, 2003
English to Danish translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks / Automotive
English term or phrase: Dumplatch passenger seat
I en beskrivelse af en ny bil og dens udstyr.
Allround
Denmark
nedfældeligt passagersæde
Explanation:
Håber det hjælper.
Selected response from:

Susanne Roelands
Portugal
Grading comment
Tusind tak for det. Og tak for linket...det var lige, hvad jeg havde brug for til denne oversættelse.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5klapsæde
Eva Harbo Andersen
4nedfældeligt passagersæde
Susanne Roelands


  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
nedfældeligt passagersæde


Explanation:
Håber det hjælper.


    Reference: http://www.opel.dk/frameset/new_dealer_opel.asp?Site_ID=2557...
Susanne Roelands
Portugal
Specializes in field
Native speaker of: Native in DanishDanish
PRO pts in category: 29
Grading comment
Tusind tak for det. Og tak for linket...det var lige, hvad jeg havde brug for til denne oversættelse.

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
klapsæde


Explanation:
Rent teknisk beskrevet er nedfældeligt sæde OK, men det er det vi herhjemme i Danmark bl.a. kalder et klapsæde.

Eva Harbo Andersen
Denmark
Native speaker of: Native in DanishDanish
PRO pts in category: 4