KudoZ home » English to Danish » Bus/Financial

blanket order

Danish translation: generel bestilling el. ordre


16:23 Jan 8, 2003
English to Danish translations [PRO]
Bus/Financial
English term or phrase: blanket order
Quote, order, invoice, blanket order, credit note...

Liste over termer/kommandoer til økonomistyringssystem
Annelise Bentzen
Denmark
Danish translation:generel bestilling el. ordre
Explanation:
Jeg synes ikke rigtigt ovenstående forslag træffer i plet.

Måske er der endog tale om en stående ordre.
Selected response from:

Yngve Roennike
Grading comment
Jeg synes, generel ordre passer bedst i konteksten. Tak.
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5fællesbestillingxxxlone
4massebestilling eller fællesbestillingSuzanne Blangsted
3generel bestilling el. ordre
Yngve Roennike


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
fællesbestilling


Explanation:
Håber det hjælper dig!


    x
xxxlone
Canada
Native speaker of: Danish
PRO pts in pair: 933

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
massebestilling eller fællesbestilling


Explanation:
masse stammer fra "mængde"
fælles stammer fra "sammen med"

Suzanne Blangsted
Native speaker of: Native in DanishDanish, Native in EnglishEnglish
PRO pts in pair: 2808

7 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
generel bestilling el. ordre


Explanation:
Jeg synes ikke rigtigt ovenstående forslag træffer i plet.

Måske er der endog tale om en stående ordre.

Yngve Roennike
Native speaker of: Native in EnglishEnglish
PRO pts in pair: 25
Grading comment
Jeg synes, generel ordre passer bedst i konteksten. Tak.