KudoZ home » English to Danish » Bus/Financial

Engineering Manager

Danish translation: teknisk chef


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:engineering manager
Danish translation:teknisk chef
Entered by: Randi Stenstrop

06:07 Dec 27, 2003
English to Danish translations [PRO]
Bus/Financial
English term or phrase: Engineering Manager
Er det en teknisk leder eller en teknisk direktør, når det drejer sig om USA?
Randi Stenstrop
Teknisk chef
Explanation:
Fra mine år i amerikanske virksomheder ved jeg, at Engineering Manager blev oversat til teknisk chef i vores organisationsdiagrammer. Jeg håber, du kan bruge det til noget.
Selected response from:

Kate Persson
Denmark
Grading comment
Tusind tak!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Teknisk chefKate Persson
4engineering manager
Charlotte Langbeen


  

Answers


10 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
engineering manager
engineering manager


Explanation:
Det besvarer måske ikke dit spørgsmål. Men betegnelsen bruges også på dansk. Se links nedenfor.
Engineering Manager
Product Engineering Manager
Installation Engineering Manager


    Reference: http://www.rohde-nielsen.dk/rohdeeng/contact.htm
    Reference: http://dk.country.csc.com/da/mcs/mcs66/1903.shtml
Charlotte Langbeen
United States
Native speaker of: Native in DanishDanish
PRO pts in pair: 665

12 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
engineering manager
Teknisk chef


Explanation:
Fra mine år i amerikanske virksomheder ved jeg, at Engineering Manager blev oversat til teknisk chef i vores organisationsdiagrammer. Jeg håber, du kan bruge det til noget.

Kate Persson
Denmark
Native speaker of: Native in DanishDanish
PRO pts in pair: 86
Grading comment
Tusind tak!