KudoZ home » English to Danish » Computers: Software

HCF = The Highst Common Factot

Danish translation: største fællesnævner


16:06 Mar 30, 2004
English to Danish translations [PRO]
Computers: Software
English term or phrase: HCF = The Highst Common Factot
Behøver hjælp med dette?
På forhånd tak!
AASE LUNDGREN
Sweden
Danish translation:største fællesnævner
Explanation:
jeg vil foretrække 'største fællesnævner'
Selected response from:

Henning Andersen
Grading comment
Tak for hjælpen. Undskyld det tog lidt tid. Aase.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2største fællesnævnerHenning Andersen
4 +1Højeste fællesnævner
Dinny


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
hcf = the highst common factot
Højeste fællesnævner


Explanation:
Eller evt. “største fællesnævner”

Dinny
Greece
Native speaker of: Danish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Suzanne Blangsted
2 hrs
  -> Tak! :-) Det er altid rart med lidt support naar man er helt ny!

4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
hcf = the highst common factot
største fællesnævner


Explanation:
jeg vil foretrække 'største fællesnævner'

Henning Andersen
Native speaker of: Native in DanishDanish
PRO pts in category: 8
Grading comment
Tak for hjælpen. Undskyld det tog lidt tid. Aase.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  palnatoke
10 hrs

agree  Mads Grøftehauge: Det plejede vi også at kalde det i skolen
12 hrs