KudoZ home » English to Danish » Computers (general)

This message may not be displayed depending on the product.

Danish translation: Afhængig af produktet kan denne besked måske ikke vises.


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:This message may not be displayed depending on the product.
Danish translation:Afhængig af produktet kan denne besked måske ikke vises.
Entered by: Sysser Waspe

05:23 Jan 13, 2002
English to Danish translations [Non-PRO]
Tech/Engineering - Computers (general) / computer
English term or phrase: This message may not be displayed depending on the product.
This message may not be displayed depending on the product.
radak
Afhængig af produktet kan denne besked måske ikke vises.
Explanation:
med andre ord:

måske indeholder denne besked info der ikke kan/skal vises, men alle de andre produkter indeholder info, der kan vises (f.eks. på skærmen)

Selected response from:

Sysser Waspe
Grading comment
Thank you!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1Afhængig af produktet kan denne besked måske ikke vises.Sysser Waspe
5Denne oplysning vises kun på visse typer pc'erKate Persson
4Afhængigt af produktet, denne oplysning bliver ikke vist.Suzanne Blangsted


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Afhængig af produktet kan denne besked måske ikke vises.


Explanation:
med andre ord:

måske indeholder denne besked info der ikke kan/skal vises, men alle de andre produkter indeholder info, der kan vises (f.eks. på skærmen)



Sysser Waspe
Works in field
Native speaker of: Native in DanishDanish
Grading comment
Thank you!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  John Norgaard
36 days

11 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Afhængigt af produktet, denne oplysning bliver ikke vist.


Explanation:
Det er ET produkt og derfor afhængigt med T på. Oplysning er mere formelt en besked or bruges mere i EDB. Et komma bruges efter produktet i denne oversættelse, eller du kan bruge med - Denne oplysning bliver muligvis ikke vist afhængigt af produktet.


    Politikens Retskrivning or Betydningsordbog
Suzanne Blangsted
Works in field
Native speaker of: Native in DanishDanish, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 12

2 days 13 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Denne oplysning vises kun på visse typer pc'er


Explanation:
Du skal bruger "typer", da der er tale
om en computer. Du kan tilføje pc'er, hvis du vil. Sætningen er ofte anvendt og lyder mundret - altså ikke konstrueret.

Kate Persson
Denmark
Native speaker of: Native in DanishDanish