Policies

Danish translation: politikker

English term or phrase:Policies
Danish translation:politikker
Entered by: Tina sejbjerg

18:41 Jun 19, 2018
English to Danish translations [PRO]
Computers: Systems, Networks / Email encryption system
English term or phrase: Policies
It uses the existing Advanced Policies feature and couples it with the encryption engine to provide a seamless end user experience.
Use out of the box policies or set up custom policies specific to your organisation.
IT administrators can set up custom policies to trigger encryption or use a set of predefined policies provided by the company.
Tina sejbjerg
Netherlands
politikker
Explanation:
In IT translation the Danish term used is "politikker". It is in glossaries from Microsoft as well as Apple.
Selected response from:

Mette Djoerup
Denmark
Grading comment
Mange tak.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5politikker
Mette Djoerup
1retningslinjer / forskrifter
andres-larsen


  

Answers


6 hrs   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
policies
retningslinjer / forskrifter


Explanation:
retningslinjer / forskrifter

kilder:

Vejledning til bekendtgørelse om arkiveringsversioner - Rigsarkivet
https://www.sa.dk/wp.../vejledning_1007-august-2016_endelig....
11 ago. 2016 - Revideret beskrivelse af retningslinjer for kryptering ved aflevering, s. ...... karakterer i arkiveringsversionen, som har været brugerdefinerede i ...

Procedure for tilsyn af databehandleraftale - kombit
https://www.kombit.dk/.../Kommunalt eksempel_Procedure%...
... der er udarbejdet forskrifter for kryptering af personoplysninger. Kommentarfelt. A2 - Sletning af data. - der er skriftlige retningslinjer for sletning af data.

Bilag 3 Kravspecifikation ny version (Repareret) - Region Syddanmark
https://rsyd.dk/dwn491049
1 abr. 2010 - leverance ud fra et brugerdefineret interval eller tidspunkt. Kravskema: Uddata ved .... datatilsynets retningslinjer om kryptering af data. 5. MK.

It-sikkerhedspolitik UCC - Udbud.dk
https://www.udbud.dk/Handlers/File.ashx?fileid=29899
Som bilag er anbragt en ordliste, der en rækker termer og definitioner. ...... Klare retningslinjer for it-sikkerhedspolitik og -standard skal fordeles til alle ...... terne, herunder ind- og udgående e-mail, uden på forhånd at informere brugerne herom.

IT-sikkerhedspolitik - Syddansk Universitet
https://www.sdu.dk/-/.../it.../it-sikkerhedshåndbog nov 2010...
17 nov. 2010 - Informationssikkerhedspolitik: Ledelsens overordnede retningslinjer for ... Det er mest udbredt i e-mail, fordi det er let og billigt at sende til ...

DI ITEKs vejledning om beskyttelse af dokumenter - fra vugge til grav
di.dk/SiteCollectionDocuments/.../Vejledning_beskyttelseafdoku...
... outsourcingpartnere, bør gennem en retningslinje til deres it- ..... At kryptere og digitalt signere dokumenter og e-mail ... brugerdefinerede rapporter. Det er mulig ...

Anden Aktør Aftale - Styrelsen for Arbejdsmarked og Rekruttering
ams.dk/.../Tilslutnings-%20og%20databehandleraftale%20browse... -
Anden Aktør må således ikke videregive personoplysninger til tredjemand, medmindre det ..... Navn; Adresse; Telefon; E-mail-adresse; Kundenummer til adgang til Jobnet .... Anden Aktør skal i sine retningslinjer fastsætte regler, der sikrer, at dennes .... Upload af data fra Arbejdsmarkedsportalen til Anden Aktørs it-systemer.

Retningslinjer for sikkerhedskonfiguration (security ... - Microsoft Support
https://support.microsoft.com/.../security-configuration-gui...
17 abr. 2018 - Aktiverer Systemkryptografi: Bruger FIPS-kompatible algoritmer til kryptering, hashing og signering; Deaktiverer tjenesten Automatisk ...

andres-larsen
Venezuela
Native speaker of: Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 4

12 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
policies
politikker


Explanation:
In IT translation the Danish term used is "politikker". It is in glossaries from Microsoft as well as Apple.

Mette Djoerup
Denmark
Specializes in field
Native speaker of: Native in DanishDanish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Mange tak.