KudoZ home » English to Danish » Electronics / Elect Eng

site survey

Danish translation: undersøgelse og analyse af et trådløst netværk


20:16 Nov 20, 2008
English to Danish translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng
English term or phrase: site survey
XXXX hereby agrees to provide a site survey of the machines, hereinafter referred to as the “unit(s)”, installed at the Customers premises at the site address specified under ......
Lise Lotte Castberg
Danish translation:undersøgelse og analyse af et trådløst netværk
Explanation:
Bruges ved etablering eller udbyggelse af trådløse netværk
Selected response from:

Joanna Hald
Poland
Grading comment
1 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5undersøgelse og analyse af et trådløst netværk
Joanna Hald
3Site survey, områdeundersøgelse
Quest4


  

Answers


19 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
undersøgelse og analyse af et trådløst netværk


Explanation:
Bruges ved etablering eller udbyggelse af trådløse netværk

Joanna Hald
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 1
Notes to answerer
Asker: Hej Joanna. Mange tak men det drejer sig ikke om netværk men om en industriel grund med maskiner.


4 days   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Site survey, områdeundersøgelse


Explanation:
Teknisk ordbog har kun "opmåling på byggeplads" - dur jo ikke i moderne tider. Den med de trådløse netværk er ligesom brugt (ville måske nok her have brugt det engelske udtryk) - men udtrykket bruges jo også i dit tilfælde på dansk, mener jeg.


    Reference: http://www.karrierevejviser.dk/EnDagPaaJobbet/index.asp?act=...
Quest4
Specializes in field
Native speaker of: Native in DanishDanish
PRO pts in category: 22
Notes to answerer
Asker: Tak for hjælpen. Jeg endte med at skrive eftersyn for de talte om så og så mange gratis.