KudoZ home » English to Danish » Engineering (general)

Inverse inputs

Danish translation: inverterede inputs, faseforskudte indgange


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Inverse inputs
Danish translation:inverterede inputs, faseforskudte indgange
Entered by: Rikke Stenlev

13:20 Nov 2, 2006
English to Danish translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general) / computerstrings - pumper
English term or phrase: Inverse inputs
Det er et computerprogram, og jeg har desværre ikke flere oplysninger end følgende:

General setup
Language
Show functions
Project number
Program mode
Physical setup
Inverse inputs 1-16 (0=NO, 1=NC)
Function on input
Communication setup
...
Rikke Stenlev
Denmark
inverterede inputs, faseforskudte indgange
Explanation:
Efter at have fundet inverteret output/faseforskudt output på Eurodicautom har jeg fundet ikke-inverteret indgang på Google. Måske hjælper det dig lidt videre.
Selected response from:

Randi Stenstrop
Grading comment
Tak for hjælpen!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1inverterede inputs, faseforskudte indgangeRandi Stenstrop
4 -1modsat inputSuzanne Blangsted


  

Answers


5 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
inverse inputs
inverterede inputs, faseforskudte indgange


Explanation:
Efter at have fundet inverteret output/faseforskudt output på Eurodicautom har jeg fundet ikke-inverteret indgang på Google. Måske hjælper det dig lidt videre.

Randi Stenstrop
Works in field
Native speaker of: Native in DanishDanish
PRO pts in category: 63
Grading comment
Tak for hjælpen!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  NetLynx: 'inverterede inputs' er ok, men næpppe 'faseforskudte indgange', det burde hedde 'phase shifted inputs'.
3 hrs

7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
inverse inputs
modsat input


Explanation:
http://www.html.dk/artikler/00011/

Suzanne Blangsted
Works in field
Native speaker of: Native in DanishDanish, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 56

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  NetLynx: Dit link vedrører noget andet, skrivning af HTML-stumper.
1 hr