KudoZ home » English to Danish » IT (Information Technology)

built-in power redundancy

Danish translation: strømredundans eller indbygget redundans


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:built-in power redundancy
Danish translation:strømredundans eller indbygget redundans
Entered by: Jeanette Brammer

11:07 Sep 2, 2008
English to Danish translations [PRO]
Tech/Engineering - IT (Information Technology)
English term or phrase: built-in power redundancy
I må faktisk meget gerne give et bud på hele sætningen, for jeg er helt på herrens mark her. Det drejer sig om noget netværkshalløj til hospitaler, og lige her handler det om, hvordan man fejlsikrer systemet, så vidt jeg kan se.

"Link aggregation and Ethernet protection switching rings, as well as built-in power redundancy reduces the risk of
network outage."
Jeanette Brammer
strømredundans eller indbygget redundans
Explanation:
...kan du indbygge redundans for
alle vigtige komponenter (diske, strømforsynin-
ger, blæsere, netværks forbindelser), som alle kan
skiftes uden at tage systemet ud af drift.
http://www.computerstore.dk/grafx/pdf/computerstore_solution...

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2008-09-02 14:37:03 GMT)
--------------------------------------------------

...samt indbygget (strøm)redundans mindsker risikoen for netværksafbrydelse.
Selected response from:

CharlotteLinder
Grading comment
Mange tak for hjælpen.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1indbygget redundant strømforsyning
jmadsen
3strømredundans eller indbygget redundans
CharlotteLinder


  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
strømredundans eller indbygget redundans


Explanation:
...kan du indbygge redundans for
alle vigtige komponenter (diske, strømforsynin-
ger, blæsere, netværks forbindelser), som alle kan
skiftes uden at tage systemet ud af drift.
http://www.computerstore.dk/grafx/pdf/computerstore_solution...

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2008-09-02 14:37:03 GMT)
--------------------------------------------------

...samt indbygget (strøm)redundans mindsker risikoen for netværksafbrydelse.

Example sentence(s):
  • strømredundans med mange porte ...Disse behov vil oftest være at finde i store virksomheder...
  • Engine Control System for ME-motorerne med indbygget redundans både med hensyn til kontrolenheder, bruger interface og netværk. ...

    Reference: http://209.85.215.104/search?q=cache:YiL_S2WhCLcJ:www.caslon...
    www.mmf.dk/Maskinmesteren/Maskinmesteren/Documents/mm02-2003.pdf -
CharlotteLinder
Native speaker of: Native in DanishDanish
PRO pts in category: 12
Grading comment
Mange tak for hjælpen.

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
indbygget redundant strømforsyning


Explanation:
..

jmadsen
Native speaker of: Native in DanishDanish
PRO pts in category: 16
Notes to answerer
Asker: Sorry, Jørgen, men jeg endte med at bruge Charlottes forslag. Men tak for hjælpen.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  NetLynx
3 days6 hrs