KudoZ home » English to Danish » Law: Contract(s)

entered into the land and mortgage register

Danish translation: indført i tingbogen


10:33 Oct 23, 2006
English to Danish translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s) / sælge ved auktion
English term or phrase: entered into the land and mortgage register
This decision will be entered into the land and mortgage register
Vanda Nissen
Australia
Danish translation:indført i tingbogen
Explanation:
Et dokument anses for tinglyst, når det er indført i tingbogen. Hvis altså det er danske forhold, der er tale om.
Selected response from:

Eva Harbo Andersen
Denmark
Grading comment
Mange tak, Eva
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2indført i tingbogen
Eva Harbo Andersen
4registreret i register over byrder, hæftelser og pant på fast ejendom, som ikke er tinglyst.Anett Kristensen


  

Answers


17 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
registreret i register over byrder, hæftelser og pant på fast ejendom, som ikke er tinglyst.


Explanation:
Følger ejendommens ejer, ikke ejendommen.

Jeg kender ikke til lignende dansk register.

Anett Kristensen
Denmark
Specializes in field
Native speaker of: Native in DanishDanish

18 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
indført i tingbogen


Explanation:
Et dokument anses for tinglyst, når det er indført i tingbogen. Hvis altså det er danske forhold, der er tale om.


    Reference: http://www.familieadvokaten.dk/Breve-100/b100-179.htm
Eva Harbo Andersen
Denmark
Works in field
Native speaker of: Native in DanishDanish
PRO pts in category: 12
Grading comment
Mange tak, Eva

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Christina Kjaergaard
21 mins

agree  Suzanne Blangsted
3 hrs