KudoZ home » English to Danish » Mechanics / Mech Engineering

inlet reed valve

Danish translation: membranindsugningsventil


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:inlet reed valve
Danish translation:membranindsugningsventil
Entered by: xxxlone

22:06 Feb 14, 2007
English to Danish translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering / Scooter maintenance
English term or phrase: inlet reed valve
Så er vi der igen. Jeg er stadig igang med scootermanualen, og endnu engang har de sat dette ord/begreb ind i skemaet over komponenter, der skal vedligeholdes. Kan nogen hjælpe mig?
Mette Kragholm
membranindsugningsventil
Explanation:
x
Selected response from:

xxxlone
Canada
Grading comment
Så vidt jeg kan se, kan man bruge begge udtryk. Jeg valgte dette. Tak skal du have!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4indsugnings-reedventil
Jens Kaestel
4membranindsugningsventilxxxlone


  

Answers


14 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
membranindsugningsventil


Explanation:
x


    Reference: http://www.scootergalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=71788
xxxlone
Canada
Native speaker of: Danish
PRO pts in category: 19
Grading comment
Så vidt jeg kan se, kan man bruge begge udtryk. Jeg valgte dette. Tak skal du have!

12 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
indsugnings-reedventil


Explanation:
Håber det hjælper dig.... :-)

--------------------------------------------------
Note added at 14 mins (2007-02-14 22:21:15 GMT)
--------------------------------------------------

Eksempel: "Indsugning: reed ventil direkte I krumtabhus"
Ref: http://www.polinimotori.dk/Motocross/2006model/Polini motocr...

Jens Kaestel
Australia
Specializes in field
Native speaker of: Native in DanishDanish, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 40