KudoZ home » English to Danish » Medical

caffeine citrate

Danish translation: koffeincitrat


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:caffeine citrate
Danish translation:koffeincitrat
Entered by: Bodil Little

08:53 Aug 7, 2002
English to Danish translations [PRO]
Medical
English term or phrase: caffeine citrate
treatment of primary apnea
Bodil Little
Denmark
koffeincitrat
Explanation:
behandling i primær apnoea (eller apnø). Munksgaards Klinisk Ordbog

--------------------------------------------------
Note added at 2002-08-07 11:10:48 (GMT)
--------------------------------------------------

koffeincitrat iht den kemiske ordbog fra L/H
Selected response from:

Suzanne Blangsted
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5koffeincitratSuzanne Blangsted
4 +1Behandling af primær apnøKjeld Holm


  

Answers


16 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Behandling af primær apnø


Explanation:
Jeg er ikke helt klar over, hvad man mener med primær - jeg kender ikke nogen "gradbøjning" af apnø. Men ellers er jeg sikker på svaret.

--------------------------------------------------
Note added at 2002-08-07 09:38:57 (GMT)
--------------------------------------------------

Ja, men den gik ikke rigtigt ind på min lystavle.

Kjeld Holm
Native speaker of: Native in DanishDanish
PRO pts in pair: 402

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Lisbeth Mejer: primært symptom formodentlig, men er det koffeincitrat, der er spørgsmålet?
18 mins

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
koffeincitrat


Explanation:
behandling i primær apnoea (eller apnø). Munksgaards Klinisk Ordbog

--------------------------------------------------
Note added at 2002-08-07 11:10:48 (GMT)
--------------------------------------------------

koffeincitrat iht den kemiske ordbog fra L/H

Suzanne Blangsted
Native speaker of: Native in DanishDanish, Native in EnglishEnglish
PRO pts in pair: 2808