clustered

Danish translation: samlet/grupperet som

English term or phrase:clustered as
Danish translation:samlet/grupperet som
Entered by: Charlotte Langbeen

21:50 Jan 15, 2003
English to Danish translations [PRO]
Medical
English term or phrase: clustered
The antibody was clustered as XXX, at the conference held in Boston in 1998.

Hvilken oversættelse ville i denne sammenhæng være korrekt for "clustered"?
Charlotte Langbeen
United States
samlet eller grupperet
Explanation:
det lyder som tilstedeværende grupper ved en konference, muligvis udstillere af antistoffer, som derved er grupperet sammen.

Hvis du giver lidt mere forklaring med dinne spørgsmål bliver det nemmere at hjælpe
Selected response from:

Suzanne Blangsted
Grading comment
Jeg siger tak, jeg tror meningen var at antistoffet blev grupperet, samlet med eller medtaget/optaget i en gruppe (ved navn) XXX på denne konference.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5samlet sig
Allround
4blev behandlet samlet
Lisbeth Mejer
3samlet eller grupperet
Suzanne Blangsted


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
samlet sig


Explanation:
Jeg ville helt enkelt bruge ordet *samlet sig*: antistoffet havde samlet sig i XXX, ved konferencen, der blev holdt i Boston i 1998.



    Reference: http://europa.eu.int/eurodicautom/Controller
Allround
Denmark
Native speaker of: Native in DanishDanish
PRO pts in pair: 236

11 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
blev behandlet samlet


Explanation:
Jeg tror, det må dette der menes - du har ret i, at det virker lidt uklart....

Lisbeth Mejer
Germany
Native speaker of: Native in DanishDanish
PRO pts in pair: 486

21 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
samlet eller grupperet


Explanation:
det lyder som tilstedeværende grupper ved en konference, muligvis udstillere af antistoffer, som derved er grupperet sammen.

Hvis du giver lidt mere forklaring med dinne spørgsmål bliver det nemmere at hjælpe

Suzanne Blangsted
Native speaker of: Native in DanishDanish, Native in EnglishEnglish
PRO pts in pair: 2808
Grading comment
Jeg siger tak, jeg tror meningen var at antistoffet blev grupperet, samlet med eller medtaget/optaget i en gruppe (ved navn) XXX på denne konference.