KudoZ home » English to Danish » Medical

equilibrate

Danish translation: udligne, opnå ligevægt, stabilisere


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:equilibrate
Danish translation:udligne, opnå ligevægt, stabilisere
Entered by: Charlotte Langbeen

15:55 May 25, 2003
English to Danish translations [PRO]
Medical
English term or phrase: equilibrate
Først tak til Alice og så lige et spørgsmål mere - inden søndagsfrokosten!

"Allow liquid to equilibrate for a total of 12 minutes..."

Jeg syntes ikke "afbalancere", som L&H foreslår lyder helt rigtig i forhold til en væske, er det rigtigt?
Charlotte Langbeen
United States
udlignes, opnå, ækvalibreres
Explanation:
I dit tilfælde skal væsken måske have lov at opnå stuetemperatur, eller have sin pH udlignet eller sådan noget.
håber, det hjælper.
Selected response from:

Alice Wolfe, DDS
United States
Grading comment
Tak, Alice.
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4balancereSuzanne Blangsted
4udlignes, opnå, ækvalibreres
Alice Wolfe, DDS


Discussion entries: 1





  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
udlignes, opnå, ækvalibreres


Explanation:
I dit tilfælde skal væsken måske have lov at opnå stuetemperatur, eller have sin pH udlignet eller sådan noget.
håber, det hjælper.


Alice Wolfe, DDS
United States
Native speaker of: Native in DanishDanish
PRO pts in pair: 264
Grading comment
Tak, Alice.

31 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
balancere


Explanation:
jeg bruger balancering når der er tale om equilibrate,

Suzanne Blangsted
Native speaker of: Native in DanishDanish, Native in EnglishEnglish
PRO pts in pair: 2808