KudoZ home » English to Danish » Medical

Nucleated RBC

Danish translation: Kerneindeholdende røde blodlegemer

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Nucleated RBC
Danish translation:Kerneindeholdende røde blodlegemer
Entered by: Bodil Little

09:29 Jan 30, 2004
English to Danish translations [PRO]
Medical
English term or phrase: Nucleated RBC
Kemisk analyse
Bodil Little
Denmark
Kerneindeholdende røde blodlegemer
Explanation:
Se Medicinsk ordbog fra Gad.
Selected response from:

Annelise Bentzen
Denmark
Grading comment
Mange tak for hjælpen. :-)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1kerneholdige røde blodlegemer
Randi Stenstrop
4 +1Kerneindeholdende røde blodlegemer
Annelise Bentzen


  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Kerneindeholdende røde blodlegemer


Explanation:
Se Medicinsk ordbog fra Gad.

Annelise Bentzen
Denmark
PRO pts in pair: 34
Grading comment
Mange tak for hjælpen. :-)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Suzanne Blangsted: kerneindeholdende eller kerneholdige kan begge bruges
4 hrs

13 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
kerneholdige røde blodlegemer


Explanation:
Se fx

http://www.haemoglobinopati.dk/literatur.html

Randi Stenstrop
Native speaker of: Native in DanishDanish
PRO pts in pair: 939

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Suzanne Blangsted: kerneholdige eller kerneindeholdende kan begge bruges
4 hrs