KudoZ home » English to Danish » Other

bar pitcher

Danish translation: Kande, krus, beholder


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:bar pitcher
Danish translation:Kande, krus, beholder
Entered by: Susanne Roelands

09:40 Feb 14, 2008
English to Danish translations [PRO]
Other
English term or phrase: bar pitcher
Dispense one dose of Multipurpose Cleaner into a 1 liter stainless steel bar pitcher and fill with warm water.
Susanne Roelands
Belgium
Kande, krus, beholder
Explanation:
Hej Susse, jeg tror det er steel bar, som hører sammen, og at pitcher står for sig. En pitcher er en eller anden beholder. I Indien bærer man vand i plastikkrukker, som kaldes sådan.
Om den er lavet af stålstænger eller skal bruges til dem, kan jeg ikke gennemskue...håber, det hjælper.
Selected response from:

Poul Moller
Grading comment
Tak for hjælpen.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4kandeTom Steen
4Kande, krus, beholder
Poul Moller


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Kande, krus, beholder


Explanation:
Hej Susse, jeg tror det er steel bar, som hører sammen, og at pitcher står for sig. En pitcher er en eller anden beholder. I Indien bærer man vand i plastikkrukker, som kaldes sådan.
Om den er lavet af stålstænger eller skal bruges til dem, kan jeg ikke gennemskue...håber, det hjælper.


Poul Moller
Native speaker of: Native in DanishDanish
PRO pts in category: 71
Grading comment
Tak for hjælpen.

16 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
kande


Explanation:
Hej Susse!
Prøv billedsøgning på Google!
"bar pitcher" er sandsynligvis en kande eller blenderkande. Jeg har en af glas i min bar til "Frozen Vodka":-)


    Reference: http://www.chefscorner.com/web/search/search.aspx?Ntt=pitche...
Tom Steen
Native speaker of: Native in DanishDanish
PRO pts in category: 4