KudoZ home » English to Danish » Other

Sales Management Solutions

Danish translation: løsninger inden for salgsledelse


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Sales Management Solutions
Danish translation:løsninger inden for salgsledelse
Entered by: Susanne Roelands

13:54 Jan 16, 2004
English to Danish translations [PRO]
English term or phrase: Sales Management Solutions
Customer Marketing & Sales Management Solutions

Reklame
Susanne Roelands
Belgium
løsninger inden for salgsledelse
Explanation:
I den slags sammensætninger oversættes management normalt med -ledelse.

Masser af Google-hits på "salgslefelse".
Selected response from:

Randi Stenstrop
Grading comment
Tak for hjælpen.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Kundeadministration for indkøb og salgSuzanne Blangsted
5løsninger inden for salgsledelseRandi Stenstrop
5løsninger inden for salgsledelseRandi Stenstrop
4løsninger inden for administration af kunder, marketing og salgKjeld Holm


  

Answers


15 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
løsninger inden for salgsledelse


Explanation:
I den slags sammensætninger oversættes management normalt med -ledelse.

Masser af Google-hits på "salgslefelse".


Randi Stenstrop
Native speaker of: Native in DanishDanish
PRO pts in pair: 939

15 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
løsninger inden for salgsledelse


Explanation:
I den slags sammensætninger oversættes management normalt med -ledelse.

Masser af Google-hits på "salgslefelse".


Randi Stenstrop
Native speaker of: Native in DanishDanish
PRO pts in pair: 939
Grading comment
Tak for hjælpen.

15 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
løsninger inden for administration af kunder, marketing og salg


Explanation:
Det må være en passende omskrivning.

Kjeld Holm
Native speaker of: Native in DanishDanish
PRO pts in pair: 402

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
Kundeadministration for indkøb og salg


Explanation:
mit forslag -
http://www.fenris-development.com/indhold/produkter/shortcut...

--------------------------------------------------
Note added at 2004-01-16 15:52:46 (GMT)
--------------------------------------------------

hvis denne URL ikke passer dig, er der mange andres på googles

Suzanne Blangsted
Native speaker of: Native in DanishDanish, Native in EnglishEnglish
PRO pts in pair: 2808