KudoZ home » English to Danish » Other

a rare case of the whole truly surpassing the sum of its parts.

Danish translation: et af de sjældne tilfælde, hvor helheden virkelig overgår summen af dens enkelte dele.


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase: a rare case of the whole truly surpassing the sum of its parts.
Danish translation:et af de sjældne tilfælde, hvor helheden virkelig overgår summen af dens enkelte dele.
Entered by: Lingua DK

15:58 Jan 21, 2004
English to Danish translations [Non-PRO]
English term or phrase: a rare case of the whole truly surpassing the sum of its parts.
Integrationen har styrket salget af begge produkter - a rare case of the whole truly surpassing the sum of its parts.

Hvordan skal det mon oversættes?
Lingua DK
Denmark
et af de sjældne tilfælde, hvor helheden virkelig overgår summen af dens enkelte dele.
Explanation:
... eller noget i den retning... tror jeg (synergieffekt)
Selected response from:

Lisbeth Mejer
Germany
Grading comment
Tak til jer begge. Forslagene er vist lige gode.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1et af de sjældne tilfælde, hvor helheden virkelig overgår summen af dens enkelte dele.
Lisbeth Mejer
4I det hele, et sjældent tilfælde, som overstiger de sammenlagte deleSuzanne Blangsted
4et af de sjældne tilfælde, hvor helheden virkelig overgår summen af dens enkelte dele.
Lisbeth Mejer


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
et af de sjældne tilfælde, hvor helheden virkelig overgår summen af dens enkelte dele.


Explanation:
... eller noget i den retning... tror jeg

Lisbeth Mejer
Germany
Native speaker of: Native in DanishDanish
PRO pts in pair: 486

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jeanette Brammer
2 hrs

5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
et af de sjældne tilfælde, hvor helheden virkelig overgår summen af dens enkelte dele.


Explanation:
... eller noget i den retning... tror jeg (synergieffekt)

Lisbeth Mejer
Germany
Native speaker of: Native in DanishDanish
PRO pts in pair: 486
Grading comment
Tak til jer begge. Forslagene er vist lige gode.

27 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
I det hele, et sjældent tilfælde, som overstiger de sammenlagte dele


Explanation:
mit forslag

Suzanne Blangsted
Native speaker of: Native in DanishDanish, Native in EnglishEnglish
PRO pts in pair: 2808