KudoZ home » English to Danish » Retail

corrugated display

Danish translation: papdisplay


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:corrugated display
Danish translation:papdisplay
Entered by: Dinny

08:41 Nov 14, 2008
English to Danish translations [PRO]
Retail / Merchandising film/video
English term or phrase: corrugated display
Det må være en slags udstillingsmontre/-opsætning, der skal opstilles i forretningerne
Dinny
Greece
papdisplay
Explanation:
http://www.scapackaging.dk/Default.asp?ID=629
Selected response from:

Suzanne Blangsted
Grading comment
Tak til alle for de gode forslag, jeg tror at "papdisplay" dækker det godt.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4papdisplaySuzanne Blangsted
4bølgepapstanderRandi Stenstrop
3displaymateriale / salgsdisplay i bølgepap
Birthe Omark


  

Answers


34 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
displaymateriale / salgsdisplay i bølgepap


Explanation:
Dette er et generisk svar på et generisk spørgsmål.
Måske kan det gøres mere præcist i forhold til konteksten. Kan du give den ?
De kan jo lige så vel været en udskåret figur, som emballage, der kan foldes ud til en salgs- eller præsentationsdisplay i forretningen.
POS = Point Of Sales materiale er også et 'godt dansk udtryk'

Birthe Omark
Denmark
Native speaker of: Native in DanishDanish

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
bølgepapstander


Explanation:
- se links


    Reference: http://v2.aabsport.dk/aabfodbold/samarbejdsklubber/hvad_skal...
    Reference: http://www.displays2go.com/product.asp?ID=3195
Randi Stenstrop
Native speaker of: Native in DanishDanish

7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
papdisplay


Explanation:
http://www.scapackaging.dk/Default.asp?ID=629


Suzanne Blangsted
Native speaker of: Native in DanishDanish, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 8
Grading comment
Tak til alle for de gode forslag, jeg tror at "papdisplay" dækker det godt.