KudoZ home » English to Danish » Tech/Engineering

Printer manual

Danish translation: Når der printes farvebillededata i formindsket størrelse er det muligt at punkter og linier som er 1 pixel i bredden ikke vil bl


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:When printing reduced scaling color image data, 1 dot wide lines and points may not be printed
Danish translation:Når der printes farvebillededata i formindsket størrelse er det muligt at punkter og linier som er 1 pixel i bredden ikke vil bl
Entered by: Sabine H

20:51 May 24, 2002
English to Danish translations [PRO]
Tech/Engineering / Printer manual
English term or phrase: Printer manual
...When printing reduced scaling color image data, 1 dot wide lines and points may not be printed...
Gitte Gifford
Når der printes farvebillededata i formindsket størrelse er det muligt at punkter og linier som ...
Explanation:
... er 1 pixel i bredden ikke vil blive printet.
Selected response from:

Sabine H
United States
Grading comment
Meget behjælpelig oversættelse. Mange tak til dig og god weekend.
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Når der printes farvebillededata i formindsket størrelse er det muligt at punkter og linier som ...Sabine H
4Når der printes farvebillededata i formindsket størrelse er det muligt at punkter og linier som ...Sabine H


  

Answers


27 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Når der printes farvebillededata i formindsket størrelse er det muligt at punkter og linier som ...


Explanation:
... er 1 pixel i bredden ikke vil blive printet.

Sabine H
United States
PRO pts in pair: 13
Grading comment
Meget behjælpelig oversættelse. Mange tak til dig og god weekend.

50 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Når der printes farvebillededata i formindsket størrelse er det muligt at punkter og linier som ...


Explanation:
... er 1 pixel i bredden ikke vil blive printet.

Sabine H
United States
PRO pts in pair: 13