KudoZ home » English to Danish » Tech/Engineering

base carrier

Danish translation: bærefod


06:17 Jul 18, 2002
English to Danish translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: base carrier
The XX drilling rig mounted on XX base carrier has been specially designed
Bodil Little
Denmark
Danish translation:bærefod
Explanation:
Er ikke ekspert i boreplatforme, så det er et skud fra hoften!
Selected response from:

Michael Tettinek
Grading comment
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4fundamentbærerSuzanne Blangsted
3Undlad oversættelse
Charlotte Langbeen
3Understel
Charlotte Langbeen
3bærefod
Michael Tettinek


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
bærefod


Explanation:
Er ikke ekspert i boreplatforme, så det er et skud fra hoften!

Michael Tettinek
Native speaker of: Danish
PRO pts in pair: 59

1 day7 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Understel


Explanation:
understel / anhængere / pramme / lægtere / fartøjer / pontoner / rørledningsfartøjer / nedgravningspramme

Det kommer helt an på hvor og hvordan. Stationært eller mobilt - til vands eller til lands.

Charlotte Langbeen
United States
Native speaker of: Native in DanishDanish
PRO pts in pair: 665

1 day9 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Undlad oversættelse


Explanation:
Se eksempel: KNEBEL borerig HY-79 monteret på UNIMOG 1850


    Reference: http://www.jord-teknik.dk/boregrej_ferculess.htm
Charlotte Langbeen
United States
Native speaker of: Native in DanishDanish
PRO pts in pair: 665

2 days10 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
fundamentbærer


Explanation:
dette er i hendhold til L/H tekniske.

Suzanne Blangsted
Native speaker of: Native in DanishDanish, Native in EnglishEnglish
PRO pts in pair: 2808