KudoZ home » English to Danish » Tech/Engineering

medical equipment

Danish translation: medicinsk udstyr


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:medical equipment
Danish translation:medicinsk udstyr
Entered by: Sven Petersson

13:44 Dec 10, 2003
English to Danish translations [Non-PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: medical equipment
Hej allesammen,

En lille sætning driller mig:
"medical equipment radiating electromagnetic waves".

På forhånd tak for hjælpen,

Ann Louise
Ann Louise Rodríguez
Denmark
medicinsk udstyr
Explanation:
:o)
Selected response from:

Sven Petersson
Sweden
Grading comment
Hej Sven,

Tak for hjælpen :-)Hvordan det så lige hænger sammen med min oversættelse om et klimaanlæg....

Saludos fra Madrid,

Ann Louise
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3medicinsk udstyr
Sven Petersson
5Medicinsk udstyrEva Valente
4medicinsk udstyr, der udsender elektromagnetisk strålingKjeld Holm


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
medicinsk udstyr


Explanation:
:o)

Sven Petersson
Sweden
Native speaker of: Native in SwedishSwedish, Native in EnglishEnglish
PRO pts in pair: 672
Grading comment
Hej Sven,

Tak for hjælpen :-)Hvordan det så lige hænger sammen med min oversættelse om et klimaanlæg....

Saludos fra Madrid,

Ann Louise

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxlone
14 mins
  -> Thank you very much!

agree  Suzanne Blangsted
2 hrs
  -> Thank you very much!

agree  Anna Haxen
2 hrs
  -> Thank you very much!

24 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
medicinsk udstyr, der udsender elektromagnetisk stråling


Explanation:
ville jeg skrive.

Kjeld Holm
Native speaker of: Native in DanishDanish
PRO pts in pair: 402

3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Medicinsk udstyr


Explanation:
Hej Ann Louise,

Jeg vil tro at de elektromagnetiske bølger fra det medicinske udstyr interfererer med dit klimaanlæg ;-)
Eva

Eva Valente
Italy