KudoZ home » English to Danish » Tech/Engineering

glossary of the microsoft terms

Danish translation: Hér er de!


15:46 Dec 11, 2003
English to Danish translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: glossary of the microsoft terms
Hej allesammen.
Jeg var nødt til at slette min pc og opdagede at jeg har glemt at gemme en af mine materialefiler.....netop den jeg havde en url til microsoft-glossary i. Jeg sidder nu over en oversættelse hvor jeg har brug for denne fil og kan ikke finde den på nettet. Siden jeg har fået den fra jer håber jeg at en af jer kan hjælpe her......

mange tak !! :-))
Carmela Prestia
United States
Danish translation:Hér er de!
Explanation:
-

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 8 mins (2003-12-11 16:54:11 GMT)
--------------------------------------------------

Det skal selvfølgelig være uden http:// -
ftp://ftp.microsoft.com/developr/msdn/newup/Glossary/
Selected response from:

jmadsen
Grading comment
Tak.......det er lidt "unfair" men jeg kan desværre ikke dele min "grading" her :-))

Venlig hilsen

Carmela
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Hér er de!
jmadsen
5ftp://ftp.microsoft.com/developr/MSDN/NewUp/Glossary/
Alice Wolfe, DDS


  

Answers


50 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
ftp://ftp.microsoft.com/developr/MSDN/NewUp/Glossary/


Explanation:
Værsgo'.

--------------------------------------------------
Note added at 2003-12-11 17:14:20 (GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Don\'t worry, Carmela, jeg svarede inden jeg så ovenstående besvarelse.

Alice Wolfe, DDS
United States
Native speaker of: Native in DanishDanish
PRO pts in pair: 264

37 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
Hér er de!


Explanation:
-

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 8 mins (2003-12-11 16:54:11 GMT)
--------------------------------------------------

Det skal selvfølgelig være uden http:// -
ftp://ftp.microsoft.com/developr/msdn/newup/Glossary/


    Reference: http://ftp://ftp.microsoft.com/developr/msdn/newup/Glossary/
jmadsen
Native speaker of: Native in DanishDanish
PRO pts in pair: 416
Grading comment
Tak.......det er lidt "unfair" men jeg kan desværre ikke dele min "grading" her :-))

Venlig hilsen

Carmela