KudoZ home » English to Danish » Tech/Engineering

butt welding machine

Danish translation: maskine til stumpsvejsning


11:21 Sep 13, 2001
English to Danish translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: butt welding machine
none
Kate Persson
Denmark
Danish translation:maskine til stumpsvejsning
Explanation:
Hope this helps you!
Selected response from:

xxxlone
Canada
Grading comment
Thanks
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5stuksvejsning-maskine
Susanne Roelands
4stumpsvejsemaskine
Allround
4maskine til stumpsvejsningxxxlone
4stuksvejsemaskineHenning Andersen


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
stuksvejsning-maskine


Explanation:
stødsvejsning-maskine kan måske også bruges

Susanne Roelands
Portugal
Native speaker of: Native in DanishDanish
PRO pts in pair: 312

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
maskine til stumpsvejsning


Explanation:
Hope this helps you!


    Reference: http://europa.eu.int/eur-lex/da/lif/dat/1984/da_384L0527.htm...
xxxlone
Canada
Native speaker of: Danish
PRO pts in pair: 933
Grading comment
Thanks

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
stuksvejsemaskine


Explanation:
siger EuroDicAutom foruden stumpsvejsemaskine


    Reference: http://eurodic.ip.lu:8086//cgi-bin/edicbin/expert.pl
Henning Andersen
Native speaker of: Native in DanishDanish
PRO pts in pair: 216

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
stumpsvejsemaskine


Explanation:
stumpsvejsemaskine eller stuksvejsemaskine

Allround
Denmark
Native speaker of: Native in DanishDanish
PRO pts in pair: 236