KudoZ home » English to Danish » Tech/Engineering

Industrial tempering machine

Danish translation: hærdningsovn


05:09 Oct 11, 2001
English to Danish translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: Industrial tempering machine
Chocolate processing.

Tempering of small items.
Kate Persson
Denmark
Danish translation:hærdningsovn
Explanation:
Jeg kom lige i tanke om, at det måske nok mere er en "ovn" end bare en "maskine", der hærder chokoladen.
Bare en ekstra kommentar.
Anna
Selected response from:

xxxschwensen
Grading comment
Thank you for your answers.

Kate
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3hærdningsovnxxxschwensen
3Industriel hærdningsmaskinexxxschwensen


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Industriel hærdningsmaskine


Explanation:
Det er meget direkte oversat, men jeg kan ikke se, at der er mange andre muligheder. Jeg går ud fra, at maskinen afkøler/hærder chokoladen...
Håber det hjælper dig.
Anna


    Dansk-Engelsk Industriordbog, Gyldendals
xxxschwensen
Native speaker of: Native in DanishDanish
PRO pts in pair: 54

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
hærdningsovn


Explanation:
Jeg kom lige i tanke om, at det måske nok mere er en "ovn" end bare en "maskine", der hærder chokoladen.
Bare en ekstra kommentar.
Anna

xxxschwensen
Native speaker of: Native in DanishDanish
PRO pts in pair: 54
Grading comment
Thank you for your answers.

Kate