KudoZ home » English to Dutch » Art/Literary

honey, you are my everything and the greatest love i ever had ,in so missing you

Dutch translation: Lieverd, je betekent alles voor me! Nog nooit heb ik zoveel liefde voor iemand gekoesterd. Ik mis je


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:honey, you are my everything and the greatest love i ever had ,in so missing you
Dutch translation:Lieverd, je betekent alles voor me! Nog nooit heb ik zoveel liefde voor iemand gekoesterd. Ik mis je
Entered by: Nadjezda Heymans

02:17 Oct 25, 2001
English to Dutch translations [Non-PRO]
Art/Literary
English term or phrase: honey, you are my everything and the greatest love i ever had ,in so missing you
ill be yours and always be yours only...love me forever...coz i need you i love you so much!!!!!
loulou
Lieverd, je betekent alles voor me! Nog nooit heb ik zoveel liefde voor iemand gekoesterd. Ik mis je
Explanation:
Ik wil altijd bij je blijven, jij bent de enige liefde in mijn leven... Ik heb je nodig, ik hou zoveel van je!!!!

(Love is beautiful indeed, what would we do without it Loulou)

Selected response from:

Nadjezda Heymans
Grading comment
1 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2Lieverd, je betekent alles voor me! Nog nooit heb ik zoveel liefde voor iemand gekoesterd. Ik mis jeNadjezda Heymans
4 +1Schatje, jij betekent alles voor mij en je bent de liefste die ik ooit gekend heb...Serge L
4schatje, je bent alles voor me, ik heb nog nooit...
Ellemiek Drucker


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Schatje, jij betekent alles voor mij en je bent de liefste die ik ooit gekend heb...


Explanation:
Ik mis je zo; ik wil van jou zijn, voor altijd van jou alleen, want ik heb je nodig en hou zoveel van je.

Serge L.

Serge L
PRO pts in pair: 392

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  edlih_be
44 mins

25 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
Lieverd, je betekent alles voor me! Nog nooit heb ik zoveel liefde voor iemand gekoesterd. Ik mis je


Explanation:
Ik wil altijd bij je blijven, jij bent de enige liefde in mijn leven... Ik heb je nodig, ik hou zoveel van je!!!!

(Love is beautiful indeed, what would we do without it Loulou)




    This is what I would have written to my beloved one
Nadjezda Heymans
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 32

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Davorka Grgic
1 hr
  -> Thank You!

agree  f.a.x. Translations b.v.: Couldn't have said it any better...
2 hrs
  -> Thank You Too!

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
schatje, je bent alles voor me, ik heb nog nooit...


Explanation:
Hoi Loulou,

Mijn voorstel:
Schatje, je bent alles voor me, ik heb nog nooit zoveel van iemand gehouden, ik mis je zo.
Ik wil alleen van jou zijn, voor altijd. Laat me nooit in de steek, ik heb je nodig. Ik hou zoveel van je!

De een na laatste zin heb ik wat vrij vertaald, dit was mijns inziens beter dan een wat letterlijke vertaling als : ik hoop dat je altijd van me blijft houden.
Succes ermee (laat je niet meeslepen door de wanhoop van deze mevrouw(?) ;-)
Ellemiek

Ellemiek Drucker
Native speaker of: Dutch
PRO pts in pair: 57