KudoZ home » English to Dutch » Bus/Financial

Heads of Agreement

Dutch translation: bepalingen/hoofdpunten van de overeenkomst


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Heads of Agreement
Dutch translation:bepalingen/hoofdpunten van de overeenkomst
Entered by: Thijs van Dorssen

04:41 Oct 24, 2001
English to Dutch translations [Non-PRO]
Bus/Financial
English term or phrase: Heads of Agreement
Dit komt uit een overeenkomst tussen twee bedrijven en ik denk dat het betekent "de hoofdpunten van de overeenkomst", maar wil dit graag checken. De hele zin luidt: "These Heads of Agreement shall be governed by and construed in accordance with the Laws of England".

Ik zie jullie hulp dankbaar tegemoet.
Willemina
bepalingen/hoofdpunten van de overeenkomst
Explanation:
Meestal vind je "bepalingen van de overeenkomst" terug, maar ook "hoofdpunten" kan.

Zie oa:

"Bepalingen":
http://www.net2phone.com/dutch/site/terms.tml
http://europa.eu.int/cj/nl/cp/cp96/cp9657nl.htm

"hoofdpunten"
http://www.kentron.nl/particulier/zorgkosten/index.cfm?fusea...
http://www.kun.nl/ubn/Algemeen-extern/rubr41.pdf
Selected response from:

xxxElkeS
Grading comment
Thanks very much for that - I think hoofdpunten of bepalingen is the best here!

Willemina
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3bepalingen/hoofdpunten van de overeenkomstxxxElkeS
1bestuur
Jan Acx


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
bestuur


Explanation:
Zou heads ook niet kunnen staan voor bestuur, of anders misschien ook de titels, de hoofdstukken

Jan Acx
Spain
Native speaker of: Native in FlemishFlemish, Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 145

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
bepalingen/hoofdpunten van de overeenkomst


Explanation:
Meestal vind je "bepalingen van de overeenkomst" terug, maar ook "hoofdpunten" kan.

Zie oa:

"Bepalingen":
http://www.net2phone.com/dutch/site/terms.tml
http://europa.eu.int/cj/nl/cp/cp96/cp9657nl.htm

"hoofdpunten"
http://www.kentron.nl/particulier/zorgkosten/index.cfm?fusea...
http://www.kun.nl/ubn/Algemeen-extern/rubr41.pdf

xxxElkeS
PRO pts in pair: 12
Grading comment
Thanks very much for that - I think hoofdpunten of bepalingen is the best here!

Willemina