KudoZ home » English to Dutch » Bus/Financial

reps and warranties

Dutch translation: Voorzieningen voor vertegenwoordigers en garanties


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:reps and warranties
Dutch translation:Voorzieningen voor vertegenwoordigers en garanties
Entered by: Thijs van Dorssen

05:26 Oct 24, 2001
English to Dutch translations [PRO]
Bus/Financial
English term or phrase: reps and warranties
provisions for reps and warranties
stephie
Belgium
Voorzieningen voor vertegenwoordigers en garanties
Explanation:
Stephie,

Een standaard boekhoudkundige kreet, dacht ik.


Succes,

Pieter_H

Ref: 20 jaari n ERP- systemen
Selected response from:

Pieter_H
Norway
Grading comment
bedankt. Dat was zo ongeveer wat ik vermoedde
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4representations and warranties
Wolter Jetten
4Voorzieningen voor vertegenwoordigers en garantiesPieter_H
4reparaties en garantie
Carla Zwanenberg


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
reparaties en garantie


Explanation:
Hallo Stephie,

Ik vermoed dat reps voor reparation staat.

Groeten,
Carla

Carla Zwanenberg
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 317

6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Voorzieningen voor vertegenwoordigers en garanties


Explanation:
Stephie,

Een standaard boekhoudkundige kreet, dacht ik.


Succes,

Pieter_H

Ref: 20 jaari n ERP- systemen

Pieter_H
Norway
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in NorwegianNorwegian
PRO pts in pair: 139
Grading comment
bedankt. Dat was zo ongeveer wat ik vermoedde

13 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
representations and warranties


Explanation:
verklaringen en garanties

Wolter Jetten
Netherlands
Native speaker of: Dutch
PRO pts in pair: 53