KudoZ home » English to Dutch » Bus/Financial

divestments of financial assets.

Dutch translation: desinvestering financiële activa


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:divestments of financial assets.
Dutch translation:desinvestering financiële activa
Entered by: Thijs van Dorssen

05:36 Oct 24, 2001
English to Dutch translations [PRO]
Bus/Financial
English term or phrase: divestments of financial assets.
De vertaling van divestment speelt mij parten.
stephie
Belgium
desinvestering financiële activa
Explanation:
is wat hier gezegd wordt.

Ref.:

[PDF] www.vandermoolen.com/content/presentations/nedpdf/jaarreken...
File Format: PDF/Adobe Acrobat - View as Text

"... vaste activa (78.291) (118.263) desinvestering financiële vaste activa 18.860 42.696
mutatie aandeel ... 2 0 0 0 VAN DER MOOLEN Toelichting op ..."
Selected response from:

Evert DELOOF-SYS
Belgium
Grading comment
Bedankt. Had ik ondertussen ook gevonden.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5desinvestering financiële activa
Evert DELOOF-SYS
3ontheffing
Jan Acx


  

Answers


19 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
ontheffing


Explanation:
een beetje meer context zou niet mis gaan, maar ik denk dat het de ontneming is van hun financiële belangen.
heft het te maken met een rechtszaak?

Anders kan het ook een combinatie van investment en divers zijn, = investeren in diverse aandelen.

Jan Acx
Spain
Native speaker of: Native in FlemishFlemish, Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 145

45 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
desinvestering financiële activa


Explanation:
is wat hier gezegd wordt.

Ref.:

[PDF] www.vandermoolen.com/content/presentations/nedpdf/jaarreken...
File Format: PDF/Adobe Acrobat - View as Text

"... vaste activa (78.291) (118.263) desinvestering financiële vaste activa 18.860 42.696
mutatie aandeel ... 2 0 0 0 VAN DER MOOLEN Toelichting op ..."


Evert DELOOF-SYS
Belgium
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in FlemishFlemish
PRO pts in pair: 2706
Grading comment
Bedankt. Had ik ondertussen ook gevonden.