KudoZ home » English to Dutch » Bus/Financial

cash out

Dutch translation: (operationele kas-) uitgaven


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:cash out
Dutch translation:(operationele kas-) uitgaven
Entered by: Thijs van Dorssen

05:39 Oct 24, 2001
English to Dutch translations [PRO]
Bus/Financial
English term or phrase: cash out
The net cash decreased from EUR 4.9 million end Q2 to EUR 0.7 million at the end of September. This is mainly due to the cash out for the different reshaping programs and the increase in working capital.
stephie
Belgium
(operationele kas-) uitgaven
Explanation:
Indien je meer wil specifiëren, kun je ook '(operationele kas-)uitgaven' gebruiken. Het betreft hier immers uitgaven gelieerd aan herstructeringen/veranderingen waarvoor werkkapitaal nodig is.

"... van de subsidies op 2,4 miljoen Euro. Op het niveau van de kasuitgaven in 2000 verwacht
Innogenetics operationele kasuitgaven ten belope van 16 miljoen Euro en ..."

www.innogenetics.com/Website/WebNL.nsf/a4cb318bda612990c125... b69f906b6788df5dc125684a0058af91?
Selected response from:

Evert DELOOF-SYS
Belgium
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4(operationele kas-) uitgaven
Evert DELOOF-SYS
3 +1uitgavenKathleen Ferny


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
uitgaven


Explanation:
Lijkt me logisch in deze context.

Kathleen Ferny
Belgium
Native speaker of: English
PRO pts in pair: 33

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jan Acx
6 mins

19 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
(operationele kas-) uitgaven


Explanation:
Indien je meer wil specifiëren, kun je ook '(operationele kas-)uitgaven' gebruiken. Het betreft hier immers uitgaven gelieerd aan herstructeringen/veranderingen waarvoor werkkapitaal nodig is.

"... van de subsidies op 2,4 miljoen Euro. Op het niveau van de kasuitgaven in 2000 verwacht
Innogenetics operationele kasuitgaven ten belope van 16 miljoen Euro en ..."

www.innogenetics.com/Website/WebNL.nsf/a4cb318bda612990c125... b69f906b6788df5dc125684a0058af91?

Evert DELOOF-SYS
Belgium
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in FlemishFlemish
PRO pts in pair: 2706