KudoZ home » English to Dutch » Bus/Financial

tandem

Dutch translation: tandem dividendrechten


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:tandem dividend rights
Dutch translation:tandem dividendrechten
Entered by: Evert DELOOF-SYS

08:12 Dec 11, 2001
English to Dutch translations [PRO]
Bus/Financial
English term or phrase: tandem
non-qualified stock option grant with tandem dividend rights
Kaat
tandem
Explanation:
blijft dus 'tandem' in het Nederlands in financiële context:
"...met tandem dividendrechten"

Ref.:
"... de korte rente verwachten in 1999, zowel in de VS als in Europa. De tandem dalende
rentetarieven en matige groei van de bedrijfswinsten is in het verleden ..."

www.bbl.be/content/pdf/nl/bulletin_fin/bulletin_dec98_nl.pd...
Selected response from:

Evert DELOOF-SYS
Belgium
Grading comment
Hartelijk dank.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4tandem
Evert DELOOF-SYS
4tandem


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
tandem


Explanation:
blijft dus 'tandem' in het Nederlands in financiële context:
"...met tandem dividendrechten"

Ref.:
"... de korte rente verwachten in 1999, zowel in de VS als in Europa. De tandem dalende
rentetarieven en matige groei van de bedrijfswinsten is in het verleden ..."

www.bbl.be/content/pdf/nl/bulletin_fin/bulletin_dec98_nl.pd...


Native speaker of:

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
tandem


Explanation:
blijft dus 'tandem' in het Nederlands in financiële context:
"...met tandem dividendrechten"

Ref.:
"... de korte rente verwachten in 1999, zowel in de VS als in Europa. De tandem dalende
rentetarieven en matige groei van de bedrijfswinsten is in het verleden ..."

www.bbl.be/content/pdf/nl/bulletin_fin/bulletin_dec98_nl.pd...

Evert DELOOF-SYS
Belgium
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in FlemishFlemish
PRO pts in pair: 2706
Grading comment
Hartelijk dank.