KudoZ home » English to Dutch » Bus/Financial

growth drivers

Dutch translation: groeistimuli


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:growth drivers
Dutch translation:groeistimuli
Entered by: Thijs van Dorssen

10:06 Dec 24, 2001
English to Dutch translations [PRO]
Bus/Financial
English term or phrase: growth drivers
"In the absence of growth drivers, economies with meaningful domestic markets will prove relatively more resilient."
Renate van den Bos
groeistimuli
Explanation:
'Economieën met een belangrijke interne markt, zullen bij afwezigheid van groeistimuli, relatief gezien een groter herstellingsvermogen aan de dag (kunnen) leggen.'
Selected response from:

GertV
Belgium
Grading comment
Dankjewel!

Renate
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4groeibevorderaars, groeistimuli
Evert DELOOF-SYS
4groeibevorderaars, groeistimuli
4groeistimuli
GertV


  

Answers


28 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
groeistimuli


Explanation:
'Economieën met een belangrijke interne markt, zullen bij afwezigheid van groeistimuli, relatief gezien een groter herstellingsvermogen aan de dag (kunnen) leggen.'

GertV
Belgium
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 250
Grading comment
Dankjewel!

Renate

34 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
groeibevorderaars, groeistimuli


Explanation:
Groeibevorderaars: opgenomen in o.m. het Groene boekje - niet echt een mooi woord, wel toepasselijk, ook in de minder letterlijke zin.
Groeistimuli: niet opgenomen in Groene Boekje, maar niet slecht...

Alles wat aanzet tot groei van de economie, handel...





Native speaker of:

34 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
groeibevorderaars, groeistimuli


Explanation:
Groeibevorderaars: opgenomen in o.m. het Groene boekje - niet echt een mooi woord, wel toepasselijk, ook in de minder letterlijke zin.
Groeistimuli: niet opgenomen in Groene Boekje, maar niet slecht...

Alles wat aanzet tot groei van de economie, handel...




Evert DELOOF-SYS
Belgium
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in FlemishFlemish
PRO pts in pair: 2706